SERWIS

Usługi serwisowe

Firma MULTISERW-Morek jest wierna zasadzie, iż najważniejsza jest odpowiedzialność. Nigdy nie zostawiamy naszych Klientów w potrzebie.”

Klient jest dla nas ważny również po sprzedaży, zainstalowaniu urządzenia w laboratorium. Na dostarczany sprzęt udzielamy gwarancji. Świadczymy usługi serwisowe zarówno  w siedzibie MULTISERW-Morek, jak również w laboratorium klienta.

Nasza kadra inżynierów i techników świadczy telefoniczne wsparcie, pomagając w rozwiązaniu problemów technicznych. Nasi pracownicy posiadają wysokie kwalifikacje zdobyte podczas licznych szkoleń serwisowych przeprowadzonych przez producentów sprzętu i oprogramowania. Ciągłe podnoszenie umiejętności jest celem każdej osoby zapewniającej wsparcie techniczne naszym klientom. Dzięki wykwalifikowanej kadrze oraz bogatemu zapleczu technicznemu jesteśmy przygotowani na pełną obsługę serwisową sprzedawanych urządzeń.

W celu zapewnienia szybkiej naprawy urządzeń i umożliwienia zachowania ciągłości pracy posiadamy duże zaplecze części serwisowych oraz urządzeń zastępczych. Oferujemy opiekę serwisową dopasowaną do oczekiwań klientów na podstawie warunków zapisanych w karcie gwarancyjnej czy też indywidualnej umowy serwisowej.

Oto lista podstawowych usług serwisowych świadczonych przez MULTISERW-Morek:

  • ocena zgodności sit
  • wzorcowanie sit (PCA)
  • wzorcowanie i kalibracja płyt statycznych (vss)
  • kalibracja płyt dynamicznych
  • wzorcowanie i kalibracja penetrometrów
  • okresowa kontrola, sprawdzenie, konserwacja oraz kalibracja urządzeń dla branży odlewniczej oraz budowlano-drogowej
  • naprawy, regeneracje, modernizacje urządzeń pomiarowych

Zapraszamy do współpracy!

Warunki serwisu gwarancyjnego urządzeń firmy MULTISERW-Morek

  1. Udziela się gwarancji na zakupiony sprzęt wymieniony w niniejszej karcie gwarancyjnej.
  2. Okres gwarancji dla Użytkownika/Nabywcy wynosi 24 miesiące od daty odnotowanej na karcie gwarancyjnej.
  3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia wynikłego ze złego transportu.
  4. W przypadku uzasadnionej naprawy gwarancyjnej koszty transportu do Serwisu pokrywa Użytkownik/Nabywca; zaś drogę powrotną – Gwarant. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Użytkownik/Nabywca obciążony zostanie kosztami transportu w obie strony oraz kosztami przeglądu urządzenia według obowiązującego cennika.
  5. Zasadna wada lub uszkodzenie sprzętu zostaną bezpłatnie usunięte w ciągu 14 dni od dnia otrzymania sprzętu do Serwisu Gwaranta.
  6. Termin ten może ulec wydłużeniu, jeżeli naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych od producenta poza granicami kraju.
  7. Okres gwarancji dla Użytkownika/Nabywcy zostaje przedłużony o czas pozostawania sprzętu w Serwisie.
  8. Pojęcie „naprawy” nie obejmuje czynności związanych z instalacją, konserwacją sprzętu lub poprawą połączeń mechaniczno-elektrycznych.
  9. Uprawnionym do wykonywania napraw gwarancyjnych jest wyłącznie Serwis firmy MULTISERW-Morek Jan Morek
  10. Użytkownik/Nabywca zobowiązany jest do przesłania do serwisu producenta urządzenia czystego i zdezynfekowanego (o ile to konieczne).
  11. Gwarancją są objęte nośniki danych dostarczone wraz z urządzeniem; gwarancja nie obejmuje danych przechowywanych na dołączonych do urządzeń wszelkiego rodzaju nośnikach np. kart pamięci lub pamięci przenośnych typu „pendrive”. Producent zaleca tworzenie kopii zapasowych istotnych dla Użytkownika danych.
  12. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia części szklanych oraz uszkodzenia mechaniczne.
  13. Gwarancją nie są objęte elementy eksploatacyjne, które zużywają się podczas normalnego użytkowania wyrobu, np. akumulatory, baterie, źródła światła.
  14. Jeżeli Użytkownik w okresie gwarancji:
    • użytkuje wyrób niezgodnie z Instrukcją Obsługi
    • wykonuje naprawy lub przeróbki wyrobu samodzielnie lub zleca osobom nieupoważnionym przez firmę MULTISERW-Morek Jan Morek
    • zerwie plombę gwarancyjną,
    • korzysta w pierwszym roku użytkowania wyrobu (licząc od daty jego sprzedaży) z uprawnień wynikających z rękojmi,
    • na obiekcie brak jest zabezpieczeń przepięciowych wskutek czego sprzęt ulega uszkodzeniu (np. z powodu wyładowania atmosferycznego) to traci uprawnienia z tytułu niniejszej gwarancji.
  15. Karta gwarancyjna jest ważna, jeżeli posiada wpisany numer seryjny wyrobu zgodny z tabliczką znamionową, model i datę sprzedaży potwierdzoną pieczątką firmową, bez poprawek i skreśleń. W przypadku niedopełnienia tych wymogów, Użytkownik traci uprawnienia niniejszej gwarancji.
  16. Zaleca się przeprowadzanie systematycznej kontroli urządzeń (przynajmniej raz na 12 miesięcy) i/lub zgodnie z obowiązującymi przepisami.
EN | DE